--------------------------------------

Free Classifieds - Post free classified ads in a variety of categories and get exposure to your product, service, or affiliate link.

Monday, November 26, 2007

Panduan Membeli Belah Secara Online

Assalamu'alaikum & salam sejahtera kepada pembaca semua,

Salah seorang rakan usahawan internet kita telah menyediakan satu ebook percuma mengenai Panduan Membeli Belah Secara Online di Malaysia. Panduan ini amat berguna terutama kepada bakal usahawan baru yang ingin berkecimpung dalam perniagaan internet, malah tidak terkecuali saya katakan bagi semua peringkat masyarakat kita di Malaysia (makanya wajib dibaca..hoho).

beli online

Credit to Reezluv untuk design ecover.

Dengan panduan ini anda dapat mengetahui konsep perniagaan internet di Malaysia hari ini. Sebenarnya masih ramai yang belum tahu mengenai perniagaan internet ini, apatah lagi menggunakan perbankan internet seperti Maybank2u, CIMBClicks dan pembayaran menggunakan kad kredit/debit dengan Paypal. Bagaimana semua ini berfungsi?

Bagi mereka yang sudah mendapatkan ebook ini, disarankan untuk menyebarkan kepada bakal pelanggan atau sesiapa sahaja panduan ini secara percuma. Diharap ia dapat menigkatkan lg industri perniagaan internet di Malaysia.

Untuk mendownload klik di sini

Sekian, selamat membaca.

No comments:

Jana Pendapatan Sampingan Anda!