--------------------------------------

Free Classifieds - Post free classified ads in a variety of categories and get exposure to your product, service, or affiliate link.

Friday, November 23, 2007

Jana Pendapatan Dengan Ebook Ini

Assalamu'alaikum,

Pembaca sekalian, sejak beberapa hari yang lalu saya telah mendapatkan sebuah ebook terbaru yang bertajuk Panduan Mudah FTP. Melaui ebook ini saya telah mempelajari sesuatu yang boleh dikatakan baru dan mudah difahami bagi sesiapa pun samada newbie malah usahawan internet juga.

Ada yang beranggapan ebook ini seperti biasa sahaja berdasarkan tajuknya just Panduan Mudah FTP, ekspresi pertama pada tajuk @ kulitnya sahaja, tetapi isi kandungannya lebih dari itu..saya juga terkejut sebab di dalamnya terdapat perkara yang lebih penting dari itu.

Didalam panduan mudah FTP ini, anda akan diterangkan dengan ayat-ayat yang mudah difahami apakah itu sebenarnya nama domain, apa itu Hosting, kaitan kedua-duanya dan bagaimana ia berfungsi. Selain itu anda juga dapat mengetahui panduan membeli nama domain dan hosting.

Untuk nama domain, anda akan dapat mengetahui serba sedikit ciri-ciri sebuah naman domain yang baik. Manakala panduan hosting pula anda disenaraikan beberapa perkara penting agar anda tahu pakej hosting yang manakah perlu digunakan untuk keperluan anda sendiri.

Dan yang paling penting di sini ialah, anda boleh jual kembali ebook ini untuk menjana pendapatan anda dan anda simpan 100% keuntungan yang anda dapat. Ebook ini disediakan segala-galanya semudah A-B-C, termasuk pakej laman web yang tak perlu anda edit untuk jual kembali..mudah bukan?

Untuk mengetahui keterangan lanjut sila lawati laman web ebook ini di sini http://www.caraftpmudah.com/




No comments:

Jana Pendapatan Sampingan Anda!