--------------------------------------

Free Classifieds - Post free classified ads in a variety of categories and get exposure to your product, service, or affiliate link.

Tuesday, November 20, 2007

Belajar Cara Memuatnaik Laman Web

Pembaca sekalian,

Adakah anda tahu bagaimana sesebuah laman web itu diupload dari komputer anda ke browser (server)? senang cerita macam ni la, anda ingin membina sebuah web site dan setelah siap di bina anda x tahu macam mana nak buat supaya orang ramai(pengguna internet) dapat melihat hasil web site anda tadi di internet...'harap mengerti'.

Di sini saya ingin beritahu andaterdapat carayang anda boleh gunakan untuk memuatnaik laman web anda. Caranya ialah dengan menggunakan perisian FTP yang anda boleh download di laman-laman web tertentu. Perisian ini memang mudah digunakan bagi mereka yang otai @ sifu2 IM, bagi yang baru menjinakkan diri dalam perniagaan internet anda perlu belajar sedikit demi sedikit (macam aku..huhu) bagaimana menggunakan perisian FTP ini.

"Salah satu pengetahuan yang WAJIB anda ketahui di dalam usaha perniagaan Internet atau di dalam melakukan pembinaan laman web ialah penggunaan perisian FTP."

Anda juga mungkin bertanya apa itu Server? dan apa itu Hosting? Banyak lagi yang perlu difahami bagi kita yang baru dengan dunia internet ni, seperti Internet sendiri, HTML dan nama domain.

Namun, segala persoalan anda terjawab apabila anda membeli dan membaca keseluruhan kandungan e-Book terbaru yang dilancarkan oleh seorang usahawan internet iaitu saudara SmartZul. Hasilnya, Panduan Mudah FTP.

Bukan itu sahaja, ebook Panduan Mudah FTP ini didatangkan dengan versi "Master Resale Rights', ini bermakna anda boleh menjual semula dengan keuntungan 100% milik anda.

Di jemput anda semua silalah ke laman web http://www.caraftpmudah.com untuk mendapatkannya dengan harga serendah RM20.00 !!

1 comment:

Anonymous said...

Wow, baguslah kalau ade ebook ni..bolehlah saya memuatnaik laman web dengan mudah nanti.thx for your information..

Jana Pendapatan Sampingan Anda!