--------------------------------------

Free Classifieds - Post free classified ads in a variety of categories and get exposure to your product, service, or affiliate link.

Monday, December 31, 2007

Tips Adsense

Salam sejahtera kepada pembaca semua,

Di sini kami ingin menerangkan serba sedikit (tak banyak..hehe) tips adsense kepada pembaca sekalian. Seperti yang kita ketahui, sudah ramai yang telah mendapat keuntungan dari adsense dari hari ke hari sama ada dari berblog, melalui website (niche market) dan bermacam-macam lagi. Untuk maklumat lanjut sila dapatkan ebook "Raja Adsense" ini di sini.
Terdapat juga pelbagai teknik yang boleh digunakan untuk menjana wang dengan adsense sehingga tidak keterlaluan kami katakan sekarang, duit yang bekerja untuk mereka.

Kami bukanlah pakar dalam adsense, tetapi teknik yang kami gunakan memang benar berkesan dan menjana
wang dari hari ke hari. Yang pertama sekali anda perlulah menumpukan pada High Paying Keyword (share ilmu punya pasal, rahsia dipecahkan..) Antara keyword "mahal" ialah :

  • Tentangl mesothelioma - mesothelioma diagnosis, abdominal mesothelioma,mesothelioma lawyers
  • Tentang insurans - car insurance quotes, auto insurance quotes, car insurance, car insurance quote, life insurance quote
  • Loan & Finance - consolidation, school loan consolidation,college loan consolidation, college consolidation, equity loan, line of credit, mortgage, refinance, eLoan.

dan banyak lagi...

Selepas itu anda perlu bina sebanyak-banyaknya blog dan laman web (at least 53 blog). Anda perlu gabung short artikel + Gambar, atau short artikel + gambar + video, yang penting di sini ialah kandungan artikel anda kerana "content is a king" untuk berjaya dengan adsense. Setiap blog atau laman web anda buat 3 hingga 4 artikel sahaja dah cukup. Tetapi, berhati-hati jangan pakai copy paste sahaja, ubah post article supaya jadi unik.

Untuk menambahkan lagi networking, belajar-belajar lah buka akaun Myspace dan Friendster,
at least 10 akaun berlainan, tumpu pada International (untuk kes ni saya pasti anda semua sudah master...huhu)

Bagi mereka yang mempunyai modal, iklankanlah di PPC (Google) atau YSM (Yahoo) untuk menarik trafik yang banyak ke blog dan laman web anda.

Anda juga boleh mendapatkan ebook "Adsense Taiko" ini di sini untuk menggabungkan kesemua teknik yang dipelajari bagi menambahkan lagi wang di akaun adsense anda. Ebook ini dapat menerangkan dengan lebih terperinci lagi mengenai adsense.

Sekian dahulu setakat ini, diharap anda mencuba tips yang diberikan untuk kesenangan anda,
jumpa lagi.

No comments:

Jana Pendapatan Sampingan Anda!